Thursday, August 26, 2010

日本語の練習 2 (ビールを飲んだ)

今晩僕とオンさんとむこだ先生はLittle Ballyでビールを飲んだ。
僕はビールがあまり好きじゃないけど、すぐ日本へ行くから、今練習しなければなると思う。
今晩は初回マレーシアのレストランでビールを買った。
僕は2本ぐらい小さいのTigerビールを飲んだ。
でも、僕はまだビールがあまり好きじゃない。
それはいいか、よくないか。
僕もわからない。

Tonight I went to Little Bally drank beer with my Japanese teacher and friend.
I no really like beer but since I have to go Japan soon so I think now I must start to train myself.
Tonight was the first time I ordered a beer in Malaysia's restaurant.. @.@
And I drank 2 small bottles of Tiger beer.
But I still don't like beer!
Hmmm..this is good or bad huh?
I also don't know...

No comments: